31 Mayıs 2015 Pazar

ORTAKÖY ESMA SULTAN YALISINDA YAPILAN BİR LANSMAN İÇİN HEM GÜNDÜZ HEM GECEYE UYARLADIĞIM KOMBİNİM


      Mayıs ayının sonu ve bir lansman daveti. Davet Ortaköy Esma Sultan Yalısı'nda yapılacak. Akşam üzeri hava kararmadan başlayan davet, gecenin 23:00 sularında bitecek. Bu demek oluyor ki kıyafet seçerken; gündüz kıyafetini geceye taşıyabilecek bir şıklıkta seçim yapmam gerek :) 
      Her zaman yaptığım gibi kıyafet kombinlerken, yıldız bir parçam olur ve onun etrafında kombini toplamaya başlarım. Bu parça ceketti. Çünkü gündüz giydiğiniz bir kıyafeti, geceye uyarlayabileceğiniz parçanın, ceket olduğunu düşünüyorum. Ceket giydiğinizde kıyafetin havası değişir. Şık olmakla birlikte, kıyafete daha ciddi bir hava katar. Aynı zamanda gece boğazdaki havanın serinliğini de düşünürsek, benim için bundan daha iyi bir tercih olamaz.
      Krem rengi ile kırık beyaz arasında kalan, düğme detayları ön planda bir ceket tercih ettim. İçine kırık beyaz atlet giydim. Çünkü gündüz ceketi çıkardığımda, daha spor bir hava olmasını istedim. Altına pudra rengi mini etek giydim. Bu eteğin özelliği kumaşı. Eteğin kumaşından ötürü, eteğin altına sanki tarlatan giyilmiş gibi kabarık duruyor. Bu yüzden bu eteği çok seviyorum :) Bilekten bağlı, beyaz renk açık ayakkabı seçtim. Takı olarak geçen sezon olduğu gibi bu sezonda zincir kolyeler çok revaçta. Takı seçimimi bu yönde kullandım ve pudra rengi zincir kolye boynumu süslerken, mini pudra rengi küpe takmayı da ihmal etmedim :) Böylece pudra rengi etek ile uyumu yakaladım.
      Kıyafetin bütününe baktığım da bu etek ve kombinin metal plaka bir kemer istediğini düşündüm :) Bu yüzden ceketimin metal düğmelerine uygun, metal plaka kemer takarak daha şık bir hale getirdim. Son olarak sıra çanta seçimine geldiğinde ne beyaz, ne pudra rengi ne de gümüşten yana tercihimi kullandım. Yine bu sezon trend olan şeffaf çantanın, bu kıyafete çok iyi gideceğini düşenerek, gümüş zincirli şeffaf çanta kullanarak kombinimi tamamladım. 









                                                                                           



                                                                                                                                                                                                                                                  




2 yorum:

  1. iyi düşünülüp uygulanmış bir kombin, hem de çok şık.
    ayrıca yaptıklarına baka baka buralara geldim pınar'cım.
    uzun zaman ayırmak gerek bloguna,cünkü dolu dolu bir blog:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz beni çok ama çok mutlu etti :) Çooook teşekkür ederim. Kucak dolusu sevgiler...

      Sil