1 Mayıs 2016 Pazar

MUSLUKLU ŞİŞELER VE DUVAR ŞARAPLIĞI

      Mutfak evimin en özel yeridir. Çünkü vaktimin çoğunu mutfakta geçirmeyi seviyorum. Hiç bir işim olmasın, salonda değil mutfakta oturup kahvemi içerim. Dergi karıştıracaksam yine kendimi mutfak masasında otururken bulurum :) O yüzden kafamı kaldırıp baktığımda, mutfağımda şirin köşeler, süslü duvarlar olmalı.
      Mutfak eşyalarına karşı her zaman bir ilgim oldu. Bu yüzdendir ki bir züccaciye dükkanına girsem, hiç sıkılmadan saatlerce vakit geçirebilirim :) Nerde bana göre, hoş ve orjinal züccaciye eşyaları görsem alıyorum. Bu musluklu şişeleri görünce pek hoşuma gitmişlerdi. Musluklar şişelere hoş bir görünüm vermekle birlikte, muslukların süsten öte kullanılıyor olmasını sevdim. Bu şişeleri ister içecek, ister yağ, sirke şişesi olarak kullanın. Tamamen sizin zevkinize kalıyor. Ben içicek sunumlarında soframda güzel bir görsellik katacağını düşünerek aldım.
      Fakat şişeleri ara ara sunumlarda kullanmak yerine her daim görüp devamlı kullanabileceğim bir yer arayışına girdim. Mutfak tezgahımın üzerinde şişeleri kullanmamamın sebebi hem alanı daraltmamak, hemde tezgah üzerinde devamlı kullandığım eşyaların yerini değiştirmemekti. Bu yüzden bu şişeleri "duvara asılabilen şaraplık" ile koymayı düşündüm. Çok sevdiğim markalardan biri olan "Crate and Barrel" da bu şaraplığı buldum ve satın aldım :)
      Kadehlik kısmı için şişelere daha uygun olacağını düşündüğüm "küçük kadehlerden" yerleştirdim. Bu kadehler ister likör bardağı, isterseniz kahve yanı bardağı olarak kullanabiliyorsunuz.

       Şaraplık                        : Crate and Barrel
       Musluklu şişe                 : San Miguel
       Küçük kadehler              : Paşabahçe Diamond Serisi    







2 yorum:

  1. Çok güzeller, kullanım şeklinde çok hoş. Ah o mutfak yok muu, benim de dinlenme yerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim :) En fazla vaktimi geçirdiğim yer mutfak olunca süslemek kaçınılmaz oluyor :)

      Sil