18 Ocak 2015 Pazar

LİMONLU SU


        Yaklaşık 10 aydır eşimle beraber sabahları limonlu su içmekteyiz."Şimdi nereden çıktı bu limonlu su ? " derseniz, yorgunluktan diyeceğim :)
        Gelelim yorgunluğumun sebebi olan günümün özetine, buradan buyrun...
        Afacan, tatlı mı tatlı 17 aylık bir bebeğim var...Tanıtayım, ismi Cihangir..Annesinin ve babasının gözbebeği...Dur otur bilmeyen, maşallah enerji dolu bir bebek. Gün içerisinde ev işlerini yapmak, yemek yapmak, Cihangir ile oyunlar oynamak ve bu aralar yürümesinin verdiği heyecanla, aman düşüp bir yerini vurmasın diye, o nereye ben oraya sürekli takip etmekten bitap düşüyorum. Aynı zamanda çalışan bir anneyim. Mekanik tesisat sektöründe faaliyet göstermekte olan bir firmada 10 yıldır makine teknikeri olarak çalışmaktayım...Bebeğimin uyumasıyla beraber işe dönüyorum. İşim beni gerçekten iyi hissettiriyor...Sevgili patronum Seçkin Bey işimin masa başında idare edilebilecek bir iş olmasından ötürü, Cihangir biraz daha büyüyene kadar evden çalışmama olanak verdi...Sağolsun, varolsun...Buradan kendilerine çok teşekkür eder, selamlarımı iletirim :) Tabii sayın şefim Burak Bey'e de çok teşekkür ederim...Emeği çoktur bende.
[ Not: Şefim aynı zamanda eşim olur. Eşimle aynı şirkette çalışmaktayız.]
          Hafta boyu günümün trafik akışı 3 gün böyle sürüyor ve geri kalan 4 gün bu kadar acıklı olmuyor :) Canım annem devreye giriyor...Bende rahat rahat geceye kalmadan işime adepte olup, çalışabiliyor ve de bu bloğu yazabiliyorum :) Yaşasın anneler, yaşasın Türkiş :)
[Not:Annemin ismi Türkan ama herkes ona "Türkiş" der... Bu arada annemi de tanıtmak istedim. Çünkü bloğumda ismi çok geçecek sanıyorum ;) ]
         Konuyu toparlamak gerekirse; sabah 7:00 yada 8:00 de gün başlar ve günün getirdiklerine göre bazen 24:00, bazende gece 2:00 de biter..Bu arada uykuyu çok seven biriyim yada uykuyu çok seven biriyDİM desem daha doğru olacak sanırım :) Bebeğim gece 2 kere devam sütü içmek için uyanır..Gece kalkarım, sütünü hazırlarım. Ama Allah insanı öyle bir yaratmışki herşeye, zaman içerisinde adepte olup, alışıyor...Evet yoruluyorum fakat zorlanmıyorum...Bebeğim, ailem ve bununla beraber işimi yürütüyor olmaktan çok ama çok mutluyum.
          Mutluluk yorgunluğu hafifletse de maalesef geçirmiyor :) Yorgunluktan kurtulmanın arayışı içerisindeyken limonlu suyu keşfettim. Herhangi bir mide rahatsızlığım olmadığı için denemekte de bir sakınca görmedim...Limonlu suya salata dilimleri ekledim.Sonrası mı tam bir doping etkisi...Kesinlikle kendimi daha zinde hissediyorum...Ara ara yüzümde sivilceler oluyordu...Şimdi cildim çok daha güzel...Sindirim sistemine de iyi geldiğini söyleyebilirim...Herşeyden öte kendimi yorgun hissetmiyorum artık...
   
      Nasıl yaptığıma gelince;
  •  Yarım limon
  •  1 büyük bardak ılık su
  •  1 adet dilimlenmiş salatalık
    Sabahları aç karnına, kahvaltıdan yarım saat önce afiyetle içilir...

    Eşimle birlikte bazen arka arkaya 3 gün içiyoruz. Sonra 1 veya 2 gün ara verip tekrar devam ediyoruz..Ara vermemizin sebebi, limon asidi mideye zarar vermesin.Herşeyin azı karar fazlası zarar mantığı işler bizde :) Bir de limonlu suyunuzu pipetle içmekte yarar var. Çünkü diş minelerini aşındırabiliyormuş... 10 aydır eşimle pipet kullanmadan bir güzel içtik ama şimdi pipetle içmeye başladık bilginize :)



   
       
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder