13 Nisan 2015 Pazartesi

ŞEKER TADINDA BAHARA MERHABA KOMBİNİ

       Nisan ayına girdik fakat baharın yağmurlu ama ılık havasını hissedemedik...Nisan ayı Mart ayını taklit edercesine soğuktu. Ancak ayın ortalarına gelince güneş yüzünü gösterdi bize. Bahar mevsimine uygun bir kombinle karşınızda olmak istedim.
       Bir kıyafeti kombinlerken en dikkat çekici parça ne ise, onun etrafında kombini oluşturmaya başlarım. Benim için bu parça gömlekti. İnce tiril tiril bir gömlek. Terletmeyen ama baharın tatlı serinliğini de bir parça olsun kamufle eden bir gömlekti. Gömleğin önündeki önlük ve fular detayıda tatlı ve şirin bir hava katmıştı. Gömlek giydiğim zamanlar fular, broş veya kolyelerle zenginleştirmeyi severim.
       Bu gömleğin neon renge sahip fuları olduğu için ne küpe, ne yüzük hiçbir aksesuar kullanmadım. Neon renkler zaten yeterince çarpıcıydı. Boynumdaki fular ile aynı renge sahip, topuklu ayakkabı ile uyumu yakaladığımı düşünüyorum. Gömleğin lacivert rengine uygun, kumaş pantalonla kombinimi tamamlarken, üstüme lacivert rengi ceket almayı ihmal etmedim. Malum akşam üzeri hava serin oluyor, üşütmemek gerek :)
       Çanta seçimimi " Magazin dergisi görünümlü çanta"dan yana kullanarak, kombinimi  tamamladım.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder