20 Haziran 2015 Cumartesi

GOTİK KOMBİN \m/ \m/ MOSH OLMADAN OLMAZ :)

   Her ne kadar ortamın ve şartların gerektirdiği gibi giyinmeyi tercih etsemde, günlük kıyafet seçimimde yıllardır gotik tarz ve siyah renk giyindiğim için, benimle çok özdeşleşen bir kombin oldu. Gerçi bu aralar elim mint yeşiline, pudra rengine de gitmiyor değil. Değişiklik iyidir :) Çevremdekiler genelde siyah renkte kıyafetlerle gördüğü için, araya renkler katarak küçük süprizlerle ters köşe yapmayı seviyorum :) O yüzden kafama ne eserse onu yapan biri olarak, farklı kombinlerle görmenizde mümkün...
   Bu kombini bir düğün için yaptım. Eşimin hediye ettiği bu eteği giymek için, ne zamandır fırsat kolluyordum :) Eşim her zaman olduğu gibi zevkli seçimler yapar ve güzel hediyeler alır. Kendisine buradan da çok teşekkür ediyorum :)
   Yüksek bel tül detaylı bu eteği, büstiyerle tamamladım. Genellikle yüksek bel pantalon, etek veya şort giydiğimde, kısa büstiyer giymeyi tercih ediyorum. Bu yüzden eteği görür görmez, üstüne ne giyeceğim, kafamda hemen belirmişti. Etek ve büstiyeri giyince, bu kombinin gotik takılar istediğini düşündüm.
    Boynuma tasma formunda dantel ve siyah taşlı kolye taktım. Kulağıma da mini siyah taşlı küpe taktıktan sonra, bileğime boynumdaki kolyeyi tamamlayan dantel kadın figürlü madalyon bileklik takmayı tercih ettim.
     Çanta seçiminde zımba detaylı, kendinden kuru kafa desenli deri çanta kullandım.Yüksek platform bilekten bağlı ayakkabı giydim. Bu kıyafetin saç şekli, yanları gergin tepesi yüksek krep saç modeli ile bütünlük sağlayacağını düşündüm. Kombinin genel havasına bakınca, olmazsa olmaz siyah ve bordo renklere sahip bir makyaj yaptım.
     Bu arada saçımı merak edip soranlar için buradan cevap vereyim. Saçımda postiş yada kaynak yok. Kendi saçlarım. Uzun saçı çok seviyorum ve bu yüzden yıllardır rapunzel modunda geziyorum :)










2 yorum:

  1. This was a actually pretty great publish. In theory I'd like to write like this also - getting time and actual effort to make
    Cleanse FX a good piece of writing but what can I say I procrastinate alot and by no means seem to obtain anything done.I just got up from nap and I am already reading your articles. This signifies something! Really useful info. Thnx!My bro saved this webpage for me and I have been going through it for the past couple hours.

    http://www.healthsupreviews.com/is-cleanse-fx-biggest-scam-in-canada/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello,
      First of all im not good enough at English for translate what you wrote and writing these to you. I m getting help from my husband. In fact my husband is writing and im at his right side now. :) By the way he is not very good in English too, thats why there may be something wrong writen here. :))
      I be very happy for your thoughts about my blog posts. I hope u enjoy and found something usefull. And i m pleased for being in contact with u.

      Sil