18 Temmuz 2015 Cumartesi

BAYRAM KOMBİNİ :) (ÜÇÜ BİR ARADA "KIRMIZI-SİYAH-BEYAZ" KOMBİN)

     Bu kombinim bayrama denk geldi. Öncelikle herkesin Ramazan bayramı kutlu olsun. Herkese ailesi ve sevdikleriyle birlikte geçireceği daha nice mutlu bayramlar diliyorum. Kombinimin bayrama denk gelmesi beni geçmişe götürdü. Çok şanslı bir çocuktum. Halam terziydi ve bana bayramın her günü için farklı kıyafet dikerdi. Belli bir yaşa kadar bu böyle devam etti. Belki de kokoşluğum oradan geliyor :) Arife akşamı zar zor uyurdum. Baş ucumda kıyafetlerim, ayakkabım ve çantam olurdu :) Evet küçük çocuktum ama çanta kullanırdım. Öyle kokoş bir kız çocuğuydum ben :) Sabah olsa hemen kıyafetlerimi giysem, sonra bayram harçlığı ve şeker zulasını patlatsam :) hayaller hayaller...Ne güzel tatlı heyecanlar...Hayat hep çocuk mutluluğuyla yaşansa...
     Gelelim bayram kombinime... Bu kombinimi eteğimin etrafında toplamaya başladım. Kırmızı keten, yer yer taşlanmış dar kesim kalem etek. Üstelik 34 beden :) Sırf bu beden etiketi için satın alınır :)) ( Neden böyle söylediğime gelince, hamilelikte aldığım, akabinde verdiğim 16 kilo için TIK TIK )
     Bu eteği kombinlemek tamamen zevk meselesi...Çünkü eteği nereye çeksen oraya gider. İster klasik yorumlayabilirsiniz, isterseniz spor...Ben bu eteğin üzerine beyaz atlet ile birlikte siyah askı düşündüm ve siyah pabuçlar...Bütünlüğü sağlamak için siyah renk dinazor parçalı bir kolye ile kombinimin enerjisini yükselttiğimi düşünüyorum.
      Bir diğer aksesuarımda güneş gözlüğüm. Bu gözlüğün güzel tarafı kombinimin renkleri olan, siyah ve kırmızı rengi üzerinde birlikte taşıması :) Bileğime de siyah nota figürlü bileklik takmayı tercih ettim. Son olarak kombinimi kuru kafa zımbalı, askılı siyah deri çanta ile tamamladım.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder