31 Ağustos 2015 Pazartesi

ROCK'N ROLL BABY :)

   Eski eşyalara ve aksesuarlara düşkünlüğüm var. Nerede eski eşya veya aksesuara denk gelsem alıyorum. Aksesuar olarak kullanılacak eski model motosiklet gözlüğünü görünce, tam benim kalemim dedim ve satın aldım.
    Gözlüğü takınca altına kurukafa baskılı bandananın daha hoş bir görsellik katacağını düşündüm. Saçlarıma da rastaya benzeyen iplerden taktım. Kombini eski motosiklet gözlüğünün etrafında toplamaya başladığım için, bu kombini tepen aşağıya doğru anlatmaya başladım :) Makyajı özellikle gözde 3 çizgi eyeliner çekerek farklı ve gotik bir hava katmaya çalıştım.
    Bu kombinin rengi benim için kesinlikle siyahtı. Kafamda siyah rengin ve zincirlerin hakim olduğu bir kombin geçiyordu. O yüzden siyah jean, kendinden zincir detaylı şort giydim. Kemer olarak zımbalı siyah deri kemer taktım. Şortun üzerine siyah askılı body tercih ettim. Şorttaki zincir detaylardan etkilenerek, siyah askılı bodynin üzerine zincir yelek giydim. Boynuma kurukafa kolye taktım. Bileğime çivi ve metal torklu deri bilekliklerden taktım. Elimde aksesuar olarak eklem yüzüğü ile birlikte tırnak yüzük takmayı tercih ettim.
    Kurukafa zımbalara sahip, tutma yeri yüzük formunda, siyah bir çanta kullandım. Bu sene çok revaçta olan açık burun bot ayakkabılarla kombinimi tamamladım.















 

5 yorum:

  1. Ve ortaya dünyalar güzeli bir Pınar çıktııı..İnanırmısın yavrum,sen bana pozitif enerji veriyorsun.Her yönden mükemmel bir hanımsın,fakat senin burcunu merak ediyorum.Bir ara yazarsın.Bu arada Ece teyzen aslan ve yükselenim akrep.Sevgiler ve mutluluklar canım.Minik oğlunu öperken benim içinde öp canım.Sevgiler sana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim Ece teyzecim. Burcum yay... Minik oğlum Cihangir ile birlikte kucak dolusu sevgiler ve öpücükler gönderiyoruz size :)

      Sil
  2. Çok teşekkürler yavrum.Sevgilerimle güzel bir akşamın içinde olmanızı,Allah'ın sizi daima korumasını diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. siradışı, çok şık.., haydi parti zamani:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kucak dolusu sevgiler....

      Sil