25 Kasım 2015 Çarşamba

GEÇİCİ DÖVME GİBİ, KAŞI DUDAĞI DELDİRMEDEN GEÇİCİ PİERCİNG MÜMKÜN :)

     Zaman nasıl hızla akıp geçiyor. Gözümün önüne 18 yaş zamanlarım geliyor. Koyu rocker dönemlerim :)) Aklıma piercing ve dövme yaptırmak isteyip, iki kez yaptırmak için gittiğimde ödeyeceğim parayı görünce vazgeçişlerim geliyor :))
     Tabii annemin ve babamın bu durum karşısındaki anlayışları. İlk kez dövme yaptırmak istediğimi söylediğimde annemin "sonradan pişman olabilirsin", "hem paran var mı bakalım yaptırmaya? [ benden para çıkmaz sana bak bu iş için demek istiyor :) ]", "hevesini alabileceğin geçici olanı yok mu bunun? " gibi söylediği cümleler aklıma geliyor. Canım annem düşünüyorumda, acaba ben kendi çocuğum için bu kadar anlayışlı bir anne olabilecek miyim?
     Değişken ruh hali ve bolca değişiklik seven biri olarak, bugün sevdiğim bir aksesuar yarın hoşlanmadığım, bugün beğenmediğim bir aksesuarda zamanla beğenebileceğim bir objeye dönüşebilir. Bir zamanlar moda olan vatkalı ceketler, yüksek bel pantalonları düşünün :) Dövme gibi vücudunda kalıcı uygulamalar yaptırdığın zaman, o gün hissettiğin gibi artık bugün hissetmiyorsan büyük sıkıntı...
      Zaman su gibi geçti...33 yaşıma girmeme gün sayarken düşünüyorumda, 15 sene önce dövme veya piercing yaptırmış olsaydım bugün koca bir pişmanlık olarak karşıma çıkacaktı :) Sizde benim gibi dövme ve piercingten hoşlanıyor fakat iş kalıcı olmaya gelince kaçıyorsanız bu geçici piercingleri tavsiye ederim.
     Bu da benim gerçeği aratmayan, kaşımı dudağımı deldirmeden arada sırada taktığım piercing...



2 yorum:

  1. Aslında cok verimli bir yazi olmuş cunku gercekten gencken bir hevesle yaptirilan dovmeler sonra sıkıntı yasatabilir. Blogunuzu takibe aliyorum bende bloguma beklerim.
    bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bende blogunuzu takibe aldım. Keyifle ziyaret edeceğim :) Sevgiler...

      Sil