7 Aralık 2015 Pazartesi

KABAK LİFİ VE SEBAMED KOMPAKT BAR (VÜCUT BAKIMI)

   Yıllardır süre gelen vücut bakımı alışkanlıklarım var. Bunlardan biri kabak lifi ile yaptığım haftada bir kesedir. Vücudun aşağısından başlayıp, yukarı doğru yapılan kese vücuttaki kan dolaşımını hızlandırır. Vücuttaki ölü deriden arındırır. Cildinizin nefes aldığını hissedersiniz ve bu aynı zamanda sizi rahatlatır. Cildinizin daha pürüzsüz olmasını sağlar. Yaptığınız vücut maskesi veya vücudunuza sürdüğünüz nemlendirici cilde daha iyi nufus eder ve daha etkili sonuçlar almanızı kolaylaştırır.
    Kabak lifimi Mısır çarşısından almıştım. Yaklaşık 8 senedir kabak lifi ile birlikte "Sebamed Kompakt Barı (sabun)" ile kese yapıyorum. Sabunu hem eczanelerde, hemde büyük marketlerde bulabilirsiniz. Aslında ben görünümünden ötürü sabun desemde, ambalajında "sabun içermez" yazar :) Sebamed kompakt barı kullanmaya başlayana kadar, birkaç markanın sabununu denemiştim. Yüzümde pullanma ve kurumaya neden olmuşlardı. Bende o dönem Sebamed'e başladım ve 8 senedir kullanıyorum. Çok memnunum.


    SEBAMED KOMPAKT BAR ( SEBAMED CLEANSING BAR )

    Ambalajının içerisinde yazanı, bire bir aktarıyorum...

    "Yeni ve ekstra formülüyle sebamed temizleme barı, cildi kurutmadan derinlemesine temizler. Nemlendirici vitaminler ve amino asitlerle birlikte lesitin, cildin nem dengesini korur ve devamını sağlar. Dermatolojik testler, bu ürünün, cilt problemleri yaşayan kişiler için, tedaviye yardımcı bir bakım ürünü olduğunu göstermiştir." yazıyor...

      Yüz ve vücut temizliğimde bu ürünü kullanıyorum. Çok memnunum, tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. ay o lif acıtmıyor mu yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabak lifini sabunla köpürtüp yapılınca acıtmaz ve masaj keyfi veren bir kesedir. Cilde çok faydalıdır Deep.

      Sil
  2. Ben de lif kullanırım bazen, genelde üşenirim ama:)Sonrasında çok rahatlatıyor gerçekten masaj yapılmïş gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yaptığım yıllarda bende ara ara üşeniyordum :) Ama zaman ilerledikçe alışkanlık yaptı. 8 senenin sonunda rutine bağladım :) Özellikle bebeğim olduktan sonra, kendi bakımıma ayırdığım zaman çok kısıtlı. Bu lif benim hem bakımım, hemde masaj keyfim oluyor :)

      Sil
  3. Moda güzellik yani... :) E tamaaam... :) :)

    :)

    Ben de beklerim Kafa'ya, görüşmek üzere... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) İlginiz için teşekkürler...Blogunuzu ziyaret ettim bile :)

      Sil