12 Mart 2016 Cumartesi

PCO SHEEP PLACENTA WHITENING MASK ( PCO KOYUN PLASENTA MASKESİ )

       Her yaşın ayrı bir güzelliği var desemde, zamanın çizgilerini yüzümde daha geç görmek istediğimde bir gerçek :)
       Bu yüzden cilt bakımıma özen gösteririm. Sabah akşam nemlendiricimi sürerim. Sabun yerine kompakt bar kullanırım. Kullandığım kompakt barı daha önce paylaşmıştım. Okumak isterseniz buraya TIK TIK :)
       Konuya geri dönersek, maskeler cilt bakımında çok severek kullandığım ürünlerin başında gelir. PCO koyun plasenta maskesini okuduğumda merak etmiştim. Çünkü vaat ettikleri bir çok kadının kurtulmak istediği cilt sorunlarına çözüm getiriyordu. İlk fırsatta alıp, denedim. Vaatleri arasında;
  • İnce çizgi ve kırışıkların görünümünü azaltır ve oluşumunu geciktirir.
  • Yüz ovalinin sıkılaşmasına yardımcı olur.
  • Cilde duru ve parlak bir görünüm verir.
  • Anlık bakımlarda ciltteki yorgun ve renksiz görüntüyü arınmış ve canlı duruma getirir.

      Özellikle anlık bakımlarda gerçekten ciltteki yorgun ve solgun görüntüyü hafifletip, cilde nem veriyor. İlk kullanımda fark ettiğim yüzümde daha aydınlık bir görüntüye sahip olduğum. Sıkılaşma ve kırışıklık için şimdilik birşey söyleyemiyorum. Çünkü cildim de bu sorunlar yok. Umarım uzun bir süre de olmaz :) Ama bu tip problemler için düzenli ve uzun bir süre kullanmak gerekiyor...
   

      Maskenin görüntüsü; gazlı beze benzer bir bez ile bol sıvı içeren oldukça ıslak bir maske. Kullanımına gelince ben gece duştan sonra kullanmayı daha uygun buluyorum. Maskeyi yüzünüze yerleştirip 20 dakika bekletip maskeyi çıkartın. Açtığınız paketin içinde kalan tüm sıvıyı da boynunuza ve dekolte bölgenize sürün. Bu şekilde cildinizde en az 6 saat kalmalı ve yıkanmamalı. Uygulama sırasında da güneş ışınlarına maruz kalınmaması gerekiyor. O yüzden gece bu maskeyi yapıp uyumak ve sabah duş almak en doğrusu...Ben öyle yaptım :)
   

      Bu arada bu maskeyi satın almadan önce hayvanlara herhangi bir zararı var mı diye baktım. Koyunlar doğum sırasında yavru ile birlikte plasentayı attıklarını, bu yüzden plasentanın atıl durumda olduğunu ve hayvanlara herhangi bir zararı olmadığını okudum.
      Peki neden plasenta derseniz ona da baktım :) Plasenta yoğun protein, vitamin, yağ, su ve vitamin içerdiğinden cildin KISA SÜREDE nemlenmesi, yenilenmesini ve beslenmesini sağlıyor.
      Ayrıca maske koyun plasentasından olduğu için, kokusu kötü mü diye düşünülebilir. Kesinlikle kötü kokmuyor. Hafif, hoş bir kokusu var.
      Herkese sağlıklı, bakımlı ve keyifli günler dilerim :)

8 yorum:

  1. Bu tip maskeleri hep filmlerde görüyorum :) ama bende alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskenin görüntüsü korku filmlerini aratmıyor :)) Şaka bir yana faydasını gördüğüm bir maske oldu. O yüzden denemenizi tavsiye ederim. Sevgiler...

      Sil
  2. bu plasenta faydalarını saymakla bitiremiyor asyalılar, ondandır ki bu tarz maskeleri, bakım ürünleirni çok kullanıyorlar. ilk sizden duydugum bir maske oldu. yazı için teşekkürler. sizi takpiteyim ben de beklerim. sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) İlginiz için ben teşekkür ederim. Faydasını gördüğüm bir maske oldu. Özellikle ilk kullanımda yüze daha aydınlık bir görünüm verip, solgun ve yorgun görünümü hafiflettiği için favorim :) Bende sizi takipteyim. Sevgiler...

      Sil
  3. Merak ettim açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Bu maskeyi ilk okuduğumda bende çok merak etmiştim :) Kullanınca sonuçtan memnun kaldım. O yüzden tavsiye ederim. Sevgiler...

      Sil
  4. Merhaba bende kullanmıştım bir defa eczaneden almıştım ama şuan da bulamıyorum siz nerden aldınız acabaaa :) ilk kullandığımda yüzümde ki aydınlık inanılmazdı gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Gerçekten maske muhteşem. Bende kullandığımda anında aydınlık etkisini görüyorum. Maskeyi Bahçeşehirde bir eczaneden alıyordum. Fakat Bahçeşehirden taşındım. Maskenin ismini internette aratınca satın alınabilecek siteler çıkıyor. Yeni taşındığım yerde bende eczaneden bulamazsam internet üzerinden satın alacağım :) Sevgiler...

      Sil