31 Mayıs 2017 Çarşamba

TEL SEPETLERDEN ERZAK RAFLARI

       2012 yılında evlendim ve bugün 5.seneye doğru yaklaşıyoruz. Bu süreçte aldığımız eşyaların büyüğünden küçüğüne, hepsini ayrı bir ehemmiyet ve ihtiyaçla aldık. Bu yüzden evimden eşya atmayı veya değiştirmeyi sevmiyorum. Onun yerine üzerinde bir kaç değişiklik yaparak kullanmayı tercih ediyorum.
       Bazen ihtiyaç duyarak aldığınız eşyaları gün geçtikçe yeteri kadar işlevsel kullanmadığınızı fark edersiniz. Evimdeki dolapta, tamda böyle bir dolaptı. Bende bu dolabın hakkını vermeye karar verdim ve erzak dolabı yaptım :) Kapaklı bir dolaptı ve kapağını söktüm. Rafların taşıma ağırlığını güçlendirmek için eşim herbir katına raf taşıma çivisi çaktı. Böylece raflar daha sağlam oldu. Herbir rafa uygun boyutta kare ve yuvarlak tel sepet aldım. Raflara bu sepetleri koydum. Kuru bakliyat ve erzaklarımı bu sepetlere yerleştirdim.
       Bu sayede hem mutfağımda erzaklarımı alırken kullanım kolaylığı sağladım. Hemde görsel açıdan nostaljik tatlı bir köşem oldu.
     
       Dolap          : Koçtaş
       Tel sepetler  : Kanca Ev








2 yorum:

  1. Güle güle kullan, çok mantıklıca olmuş, bir şeyi atmadan veya gözden çıkarmadan önce iyi düşünmek gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi atmadan önce iyi düşünmek ve değerlendirmek gerek. Sevgiler...

      Sil